Wednesday, June 26, 2013

Lalala ! Me , comeback :)

Assalamualaikum anda semua :)

Now I'm back , Ohyeah ! .  Internet dekat rumah baru ada . Hee :)
Hm , ada yang rindu saya tak ? *krikkrikk*

Ada yang tanya saya , " Kenapa xupdate post di blog ? Ke dah berhenti jadi blogger ? " (Dan banyak lagi lah bunyi pertanyaan dia yang lebih kurang sama macam ni )
Oh sebanarnya tidak sama sekali sayang ! Saya bukan berhenti jadi blogger . Cuma kebelakangan ni takada cerita nak update . Kalau ada pun cukuplah hanya diri ini yang tahu :) . Dan lagi faktor adalah , saya pelajar asrama . Susah nak update post selalu . Dan faktor yang mungkin terakhir adalah , ketiadaan wifi dirumah menyebabkan susah untuk saya mengupdate post . Tolong faham okey ?

Hm , nak cakap apa lagi ek ? . Oh okey , eksyeli saya ada post lain nak cerita . So , post ni setakat ni je lah eh . Tunggu post seterusnya okay ? Kbye :)

*Terselit .. Hee :D

No comments:

Post a Comment

Drop your words here :')